חיסון מרובע לגור חתולים אצל וטרינר

חיסון מרובע לחתול

בני כמו בני האדם, גם בעלי חיים ובפרט לחתולים יש מערכת חיסונית אשר מגנה עליהם מפני חיידקים, נגיפים ומחלות. הגעתו של חתול חדש למשפחה מהווה ללא ספק אירוע מרגש, אולם בשביל להבטיח כי החתול שלכם יזכה באיכות חיים טובה ומשופרת, נדרש לדאוג לבריאותו ולמערכת החיסון ע”י מתן של חיסון מרובע.

חיסון מרובע הוא חיסון אותו מזריקים לחתול בשתי פעימות בשנה הראשונה לחייו, כאשר לאחר מכן ניתן חיסון דחף שנועד לעודד את פיתוח הנוגדנים הטבעיים של חתולים. אימצתם חתול? זה הזמן לקבל את כל המידע בנוגע לחיסון מרובע לחתול.

חיסון מרובע לחתול – כל מה שצריך לדעת

חיסון מרובע לחתוך ניתן מתוך מטרה לדאוג לכל המעטפת הבריאותית של החתול ועם שימת דגש על הגנה מלאה מפני חיידקים כמו גם מחלות הנפוצות בקרב חתולים. חיסון מרובע מהווה חומת הגנת מפני ארבע מחלות:

  • חתלתלת: מחלה זו היא מחלה קטלנית ומסוכנת מאוד לחתולים, מאחר ומדובר בחיידק המתיישב בדופן של המעיים ואשר גורם להיווצרות של כיבים אשר משפיעים באופן ישיר על מערכת העיכול של החתול. אם המחלה מתפרצת אצל גור חתולים, התוצאה היא לרוב מוות, וזאת בשל פגיעה מוחית חמורה. התסמינים של המחלה כוללים בין היתר עייפות, שלשולים וכן חום גבוה.
  • כלמידיה: חיסון מרובע כולל גם נוגדנים כנגד מחלת הכלמידיה הנפוצה בעקבות החיבה של חתולים לבעלי כנף. למעשה, לא נדיר לראות חתולי רחוב כמו גם חתולי בית נוגסים בבעלי כנף כמו ציפורים, כאשר בעלי כנף נגועים בחיידקים כמו למשל חיידק הכלמידיה שמשפיע באופן ישיר על הבריאות של החתול, בשל החלשת המערכת החיסונית.
  • קליצי: במידה ואתם מבחנים באפטות באזור הפה של החתול, סביר להניח כי הוא סובל מחיידק בשם קליצי שנוצר כתוצאה מהדבקה דרך דרכי הנשימה. כאשר הדלקת הזו מתפרצת היא מובילה הן לפצעים באזור הפה אבל גם לדלקת חניכיים, עייפות וחום גבוה.
  • רינוטרכאיטיס: בדיוק כמו אצל בני האדם, גם חתולים עלולים לסבול מהרפס. מחלת רינוטרכאיטיס היא מחלה שנוצרת בעקבות וירוס ההרפס והיא מאופיינת בדלקות חמורות בעיניים עד כדי עיוורון, נזלת וחום גבוה.

מה חשוב לדעת אודות החיסון?

חיסון מרובע לחתולים פותח לפני שנים רבות ומהווה חלק בלתי נפרד משגרת הטיפול של חתולים, בין אם מדובר בחתולים שגדלים במסגרת הביתית אבל גם חתולי רחוב שסובלים מבעיות רפואיות חמורות שעלולות להוביל להדבקה של חתולים אחרים. סביבת הגידול של חתול היא כידוע סביבה סטרילית, אולם בגילאים צעירים חתולים עלולים לחוות תופעות בריאותיות חמורות כמו המחלות אותן ציינו כאן, וזאת בעקבות מניעה של חיסון שיעילותו היא גבוהה מאוד, בתנאי כי אכן מקפידים לחסן את החתול במועד שנקבע ע”י הווטרינר.

עשרות אלפי חתולים עוברים את החיסון מדי שנה, כאשר רובם לא סובלים מתופעות לוואי, אולם ייתכן כי החתול לאחר החיסון יהיה עייף יותר מהרגיל. בכל שינוי של התנהגות נדרש לפנות בהקדם  לבדיקה רפואית, וזאת בשביל לבחון את מצבו ובהתאם לכך להוביל ליצירה של מעטפת רפואית תומכת.

חיסון מרובע לחתול – כך תשמרו על בריאותו של החבר הכי טוב שלכם

בישראל ע”פ הערכות חיים אלפי חתולים. כבעלי חתולים שרוצים לספק לחתול שלכם את הטוב ביותר, זה הזמן לפנות למרפאה שלנו אשר ממוקמת בעיר מודיעין ומספקת לכם ולחתול שלכם מעטפת רפואית תחת קורת גג אחת הכוללת מתן חיסונים, טיפול רפואי בעת הצורך וכן טיפולים תומכים שיאפשרו לכם לספק לחתול איכות חיים משופרת. 

באמצעות המרפאה של מחמדי שלנו תוכלו להיות בטוחים כי אתם מעניקים לחתול שלכם את המעטפת הבריאותית הטובה והמקצועית ביותר,  וזאת בשל הצוות המקצועי המורכב מוטרינרים בעלי ניסיון של שנים רבות שמעניקים לכל חתול יחס אישי ואוהב, במודל של טיפול המתבצע גם מחוץ לשעות הפעילות של המרפאה. המודל הייחודי של המרפאה הוא זה שהופך אותנו למובילים בתחומנו, וזאת בשל מחירים הוגנים וכן קבלת שירותי רפואה מונעת המותאמת בדיוק לצרכים של חתולים, כחלק מהבנה כי בניית מעטפת המתבצעת במסגרת הזו היא זו שיכולה לא רק לתרום לאריכות ימים אלא גם לבריאות שלמה והימנעות מטיפולים מורכבים, בעקבות התפרצות מחלות.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.