במקרה חירום שמצריך וטרינר

מה עושים במקרה חירום שמצריך וטרינר?

חיוני לשמור על קשר עם הווטרינר באופן שוטף ואחת לכמה חודשים להגיע לביקור סדיר עם הכלב/החתול שלכם לבדיקות כלליות. אחת לתקופה גם צריך לעשות חיסונים כך שיש ביקורות נוספות באופן שוטף על חיית המחמד שלכם, אך מה קורה במידה ומדובר במקרה חירום? מה עושים באותו רגע? האם נוכל ליצור קשר עם הווטרינר שלנו? ומה חשוב לדעת. 5 דקות קריאה של מאמר זה יאפשרו לכם להיות מוכנים יותר במקרה שכזה חלילה וכך להתנהל בצורה רגועה ושקולה יותר החיונית להערכת מצב מהירה וביצוע פעולות נכונות שיכולות להציל חיים.

מקרים שונים בהם חיית המחמד שלכם עשויה להצטרך שירותי חירום של וטרינר:

  • בליעת גוף זר – המקרה הנפוץ ביותר הוא ככל הנראה בליעה של גוף זר. זה יכול להיות תכשיט, חתיכת עצם או כל דבר אחר שעשוי לסכן את חיית המחמד שלכם. חשוב להבהיר כי לא מדובר רק בעצם זר שלא יכול בהכרח להתעכל ולצאת בצואה אלא שישנם גופים זרים שעשויים לגרום לסיבוכים באיברים פנימיים ולגרום לבעיות רפואיות שונות, כולל כאלה קשות במיוחד.
  • אכילת משהו רעיל – זה יכול להיות מחתיכת שוקולד זרוקה בבית, שאריות אוכל אחרים שהכלב או החתול אכל כי נפלו על הרצפה או אפילו משהו שחיית המחמד שלכם אכלה כשהייתה בטיול בחוץ. במקרה כזה יכולה להיות הרעלת מזון שעשויה להיות מסוכנת במקרים שונים ולא רק לגרום לכאב בטן ושלשולים.
  • מחלה או חולשה – במידה וחיית המחמד שלכם חולה, מבוגרת או סובלת מחולשה בתקופה שבה אמורה להרגיש רגיל, ייתכן מאוד והיא זקוקה לטיפול דחוף אצל הווטרינר.
  • פגיעה פיזית – כלב תקף את חיית המחמד שלכם? היא רצה לכביש ורכב פגע בה חלילה? חרק מסוכן עקץ אותה? חשוב במקרה כזה להגיע במהירות לווטרינר לשירותי חירום.

האם הווטרינר שלי חייב לקבל אותי במקרה חירום?

הווטרינר שלכם יסייע לכם בכל ליבו, כוחו ומשאביו אולם זו לא השאלה הנכונה לשאול. אנו סבורים ובטוחים שכל וטרינר רוצה בראש ובראשונה להציל בעלי חיים, כולל את חיית המחמד שלכם, ולכן הוא יקבל אתכם בכל מקרה חירום לעתים גם מעבר לשעות הפעילות. במקרים מסוימים ייתכן והווטרינר ימליץ לכם לפנות את חיית המחמד שלכם למרכז וטרינרי סמוך על מנת לסייע לה שכן הוא נמצא בטיפול חירום אחר ואין באפשרותו מבחינת מקום, ציוד ו/או אנשי צוות להעניק לכם את הטיפול הנדרש ובמהירות הנדרשת.

טלפונים שחשוב לשמור בקיצורי הדרך:

כדאי להוסיף כמה טלפונים לקיצורי הדרך שלכם בטלפון לפני שמקרה חירום כלשהו קורה. למרבית הווטרינרים יש מספר חירום למקרים דחופים המצריכים טיפול חירום מציל חיים שלא יכול לחכות בהכרח לשעות הפעילות של המרכז הווטרינרי. בנוסף לטלפון זה ניתן לבקש את הטלפון הפרטי של הווטרינר או הטלפון הנייד העסקי שבו הוא זמין באופן אישי ולא רק את הטלפון של המזכירות. בנוסף, כדאי יהיה להחזיק במספר חירום של וטרינר נוסף באזור כגיבוי. כדאי להחזיק טלפון של מסיעי בעלי חיים שכן במידה ואינכם ניידים או בסיטואציה מסוימת צריך להסיע במהירות את חיית המחמד לווטרינר ואינכם יכולים לעשות זאת בעצמכם – כדאי שיהיה לכם טלפון של נותני שירות מסוג זה.

מקרה חירום שמצריך וטרינר – כיצד להתנהל במקרה שכזה?

ראשית כדאי להתייעץ עם הווטרינר באופן שוטף מה לעשות במקרי חירום שונים, כיצד להתנהל בסיטואציות מסוימות ולהיות מוכנים יותר במידה והם יקרו חלילה. במקרה חירום שכזה, בהתאם לסיטואציה בה נמצאת חיית המחמד שלכם, תצטרכו לפעול במהירות ועם שיקול דעת נכון. תצטרכו לקחת את חיית המחמד שלכם לווטרינר שלכם במהירות ולאפשר לה את הטיפול לה היא זקוקה.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.