צעצועים מומלצים לכלבים

סוגי צעצועים מומלצים לכלבים

הכלבים שלנו, ללא קשר לגילם, הם ממש כמו הילדים שלנו. כמו עם ילדינו הכלבים זקוקים לצעצועים שעוזרים להם להתפתח, להעביר את הזמן בהנאה, לפרוק אנרגיה ועוד. צעצועים גם יכולים לעודד קשר חזק יותר עם הבעלים ושיתוף פעולה טוב יותר בסופו של דבר בין הבעלים לכלב, שיפור התקשורת וכמובן בילוי זמן איכות משותף שאין לו תחליף. אלו צעצועים מומלצים לכלבים שלכם, כמה מהם וכמה אתם תשחקו אתם זו כבר החלטה שלכם. במדריך זה נסייע לכם בהכרת האפשרויות השונות, כיצד הן יכולות לתרום לכלביכם ולחיים המשותפים שלכם יחד והיכן תוכלו לרכוש אותם.

אז נתחיל מהבסיס – מהי החשיבות של צעצועים לכלב שלכם?

דמיינו לעצמכם עולם ללא משחקים וצעצועים. משעמם נכון? אז בעוד אתם כבני אדם יכולים למצוא תעסוקות שונות כמו צפייה בטלוויזיה, ללכת לבלות בפארק מים, לפנק את עצמכם בעיסוי טוב או ללכת להתאמן בחדר הכושר – הכלבים שלכם תלויים בכם באופן שבו הם יעבירו את הזמן שלהם בעולם הזה. מיציאה לטיולים, דרך בילוי זמן משותף ועד למשחקים שתקנו להם שיעזרו להם להעביר את הזמן ולהפיג את השעמום. לצעצועים ומשחקים לכלבים יש משמעויות רבות ויתרונות חשובים מאוד שאי אפשר לוותר עליהם. לדוגמה: גורים וכלבים צעירים נעזרים בצעצועים מסוימים לפתח את החשיבה והאינטליגנציה שלהם. צעצועי לעיסה יכולים לסייע לכלבים שלכם לשמור על שיניים נקיות וחזקות יותר וצעצועים אחרים יכולים להפיג מתחים ואת הסיכון לחרדות כאשר אתם בעבודה והכלב נשאר לבד בבית. אז כאשר אתם מחפשים סוגי צעצועים מומלצים לכלבים צריך לקחת את כל זה בחשבון ובמידת היכולת, להעניק לכלב שלכם מגוון צעצועים ואפשרויות.

כמה צעצועים באמת צריך?

מה שמוביל אותנו לשאלה כמה צעצועים באמת צריך? ובכן זה ללא ספק תלוי בכם. הכלב שלכם עשוי לשחק תקופה מסוימת עם צעצוע, להשתעמם ולמצוא בידור בצעצוע חדש שתקנו לו אחרי תקופה. כלבים אחרים זקוקים לאותם צעצועים שהם מכירים במשך שנים כדי שיעניקו להם ביטחון. סוגי צעצועים שונים, כפי שהזכרנו בפסקה הקודמת, חיוניים לצרכים שונים של הכלב שלכם. כדאי שיהיה לפחות צעצוע אחד מכל סוג, לעתים שניים. זאת על פי ההמלצה שלנו ובהתאם לגיל הכלב, לצרכיו, לרמת העניין שלו במשחקים וכו’. כדי שלא ייווצר בלגן בבית, כדאי יהיה לדאוג לארגז משחקים שישתלב בעיצוב הבית ויהיה נגיש לכלב שלכם להוציא ממנו את המשחקים.

אילו סוגי צעצועים מומלצים לכלבים ומה מומלץ?

  • כדורים – אחד המשחקים הפופולריים ביותר עבור כלבים וחיות מחמד בכלל הוא כמובן הכדור. ישנם מגוון רחב של סוגי כדורים פוטנציאליים למשחק: מכדורי ספוג גדולים ועד כדורי טניס וכדורים שיוצרו במיוחד למשחק עבור כלבים. כדאי לרכוש כדור שלא יהיה מסוכן בגודלו לכלב שלכם, כלומר לא קטן מדי מחשש לחנק, אך גם לא גדול מדי שהוא יוכל להחזיק אותו בפיו ולהביא אותו במשחק משותף אתכם.
  • בובות פרווה – בדומה לכדורים הכלב שלכם יאהב גם בובות שיוכל ללעוס בהנאה אך מבלי לפרק אותן. כלבים רבים אוהבים בובות, ממש כמו ילדים קטנים, ויאהבו לקחת אותן איתם למיטה שלהם או למקום המרבץ שלהם בסלון. הבובות יכולות להעניק נוכחות מרגיעה שכן לאו דווקא ייהנו ללעוס אותה אלא רק יהיו זקוקים לנוכחותה.
  • חבלים – חבל הוא פריט משחק פופולרי בקרב כלבים. במיוחד כאלה האוהבים לנשוך וצריכים לחזק את השיניים והלסת שלהם כמו כלבי שמירה, כלבים מגזעים מסוימים בעלי אופי פעלתני יותר ובכלל כלבים שרוצים לשחק אתכם ומחפשים את תשומת הלב שלכם.
  • פריזבי – צעצוע פריזבי יכול להיות מלהיב במיוחד לכלבים שלכם. כלבים שאוהבים לרוץ שאתם זורקים להם דברים יכולים ליהנות מזמן איכות משותף אתכם, שיפור וחיזוק הקשר שלכם וכמובן גם מדובר בדרך נהדרת לפרוק אנרגיה. ישנם סוגים שונים של פריזבי, לעתים בגדלים שונים וצורות שונות, כמובן בצבעים שונים. חשוב לבחור בפריזבי חזק ואיכותי, לרוב יהיה עשוי מסיליקון, זאת כדי שלא יקרע בין שיני הכלב שלכם.
  • פאזלים – סוג נוסף של צעצועים מומלצים לכלבים יכול להיות פאזלים כמובן. גם בגיל צעיר אך גם בגיל בוגר יותר, כלבים יכולים ליהנות מפאזלים מסוגים שונים שיכולים לעזור להם להפעיל את ראשם, לפתח את האינטליגנציה שלהם ואולי אפילו לזכות בממתק טעים שמתחבא בתוך המשחק. כלבים מבוגרים פחות ייהנו מסוג זה של משחק ולכן עדיף לרכוש עבור כלבים צעירים יותר בשלבי ההתפתחות שלהם.
  • צעצועי מים – כלבים מאוד אוהבים מים, ברובם לפחות, אז אם הכלב שלכם כזה זו יכולה להיות הזדמנות נהדרת לפנק אותו במשחק מים מלהיב במיוחד. יש מגוון צעצועים שיכולים להתאים במקרה כזה. תוכלו להביא להם צעצועים שאפשר לשחק אתם בתוך בריכה ולזרוק להם לתפוס באוויר או להביא לכם מהבריכה כשהם שוחים בה, ואילו משחקים אחרים מתחברים לצינור למשל שעושה מתזים נעימים של מים שיכולים לרענן את הכלב שלכם בימי הקיץ החמימים.

 

מה עשוי להתאים לכלב שלכם?

ישנם סוגי צעצועים מומלצים לכלבים במגוון סוגים וכמויות. אתם צריכים לבדוק מה עשוי להתאים לכלב שלכם בהתאם לפרמטרים שונים כמו גיל, רמת אנרגיה, מצב בריאותי, הזמן שיש לכם להשקיע בכלב שלכם, מצב השיניים שלו ועוד. כלבים צעירים יותר בשלבי התפתחות למשל יהיה מומלץ לרכוש להם צעצועים שיעזרו לכם לפתח את האינטליגנציה שלהם ויעזרו להם לפרוק הרבה אנרגיות. כלבים בוגרים יותר ישמחו לצעצועים מרגיעים שעצם הנוכחות שלהם עשויים להפחית חרדות. כלבים בוגרים אך לא מבוגרים יכולים ליהנות ממגוון רחב יותר של משחקים בהתאם לאופי הכלב ורמת הפעלתנות שלו. כלבים שאוהבים לטייל אתכם בפארק עשויים לאהוב גם משחקי תפיסה כמו פריזבי וכדורים למשל.

מחפשים צעצועים לכלבים שלכם? תוכלו למצוא אותם אצלנו בחנות של מחמדי.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.