המרכז הווטרינרי שלכם

טיפים חשובים להתנהלות מול המרכז הווטרינרי שלכם

בחירת המרכז הווטרינרי שלכם תהיה קריטית לא רק לנוחות וליעילות שלכם בטיפול בחיית המחמד שלכם, אלא עשוי להשפיע על אורך ואיכות חייה. התנהלות שוטפת מול וטרינר מנוסה, מקצועי ואדיב, במרכז בו יש צוות אסיסטנטיות אדיבות ומקצועיות, יהיה חיוני מאוד לנוחות שלכם בהגעה למרכז ובטיפול השוטף בחיית המחמד שלכם. כמו כן על המרכז לכלול מגוון רחב של אפשרויות שירות, כלים טכנולוגיים ומגוון טיפולים עשיר שניתן לקבל במרכז ברמה הגבוהה ביותר. אז לפני הטיפים להתנהלות מול המרכז הווטרינרי שלכם בואו נבדוק קודם כיצד בוחרים במרכז הווטרינרי הנכון עבורכם.

ראשית – בחרו במרכז הווטרינרי הנכון מבחינתכם:

אז הדבר הראשון בהתנהלות חכמה מול מרכז וטרינרי היא לבחור את המרכז הווטרינרי המתאים ביותר עבורכם. כידוע, בחירה לקויה עשויה לגרום לחוסך נוחות בהגעה אל המרכז, בהתמצאות בו, בהתנהלות מול האנשים, וזה עשוי לפגוע בסופו של דבר בחיית המחמד שלכם ושיקול הדעת שלכם בטיפול בה.

אז אילו פרמטרים חשובים?

ובכן אתם רוצים לבחור במרכז שנמצא באזור שלכם. זהו אחד הפרמטרים החשובים ביותר שכן תצטרכו לבקר את הווטרינר שלכם לפחות אחת לתקופה, בין אם זה לצורך חיסונים שוטפים, התייעצות, טיפול רפואי או בדיקות תקופתיות בלבד. מרכז רחוק מדי יגרור מצב שבו עשוי לקחת לכם זמן רב להגיע לכל טיפול. במידה ומדובר בטיפול חירום זה עשוי להיות סכנת חיים עבור חיית המחמד שלכם. כמו כן, נסיעות ארוכות עשויות להתיש אתכם לאורך זמן, לתסכל אתכם, מה שעשוי לגרום לכם לוותר בקלות מדי על נסיעה לווטרינר גם בביקורים תקופתיים. דבר נוסף שתרצו לקחת בחשבון הוא כמובן את היקף הטיפולים האפשריים שתוכלו לטפל בהם בחיית המחמד שלכם. אתם לא רוצים להתנדנד בין מרכז וטרינרי אחד לאחר בכל פעם שתצטרכו טיפול שונה לחיית המחמד שלכם, אלא אם כן מדובר בניתוח מסובך המצריך מרכז רפואי גדול ורופאים מומחים. בדקו האם תוכלו לרכוש מזון ו/או מוצרים שונים מהמרכז הווטרינרי שלכם. ככל שתוכלו להתנהל מול גוף אחד כך תוכלו לחסוך בעלויות, להרגיש יותר בנוח ולוודא שחיית המחמד שלכם מתוחזקת היטב.

ביקורים שוטפים – כל כמה זמן ולצורך מה?

ביקורים שוטפים או תקופתיים חיוניים מאוד לכל מי שמגדל חיית מחמד, בעיקר כלבים וחתולים. לעתים רבות עשויים להיות דברים מתחת לפני השטח שאנו לא שמעים אליהם לב, ובדיקה כללית אצל וטרינר עשויה לעלות על זה בזמן ולשמור על חייה של חיית המחמד שלכם. כמו כן, בדיוק כמו שיהיה לכם טוב לעשות בדיקות תקופתיות אצל רופא המשפחה שלכם, כך טוב יהיה לעשות בדיקות רפואיות תקופתיות גם לכלב/החתול שלכם. ביקורים שכאלה יכולים להיות בתדירות של אחת ל3 חודשים לערך, אולם יש וטרינרים שימליצו לכם להגיע אחת ל4-6 חודשים בהתאם למצבה הבריאותי של חיית המחמד בדרך כלל, לגיל שלה וכו’.

התנהלות מסודרת – מקביעת התור והגעה למרכז:

התנהלות מסודרת מול המרכז הווטרינרי שלכם תלוי גם בכם וגם במרכז עצמו. המרכז צריך להציע לכם אפשרות ליצור קשר, להזמין תורים מסודרים להגעה או טלפון חירום למקרה הצורך חלילה. מצידכם אתם צריכים להגיע קצת לפני שעת התור שלכם אל המרכז, או לכל הפחות בזמן התור שלכם. אי הגעה בזמן עשוי להכניס את האדם אחריכם בתור שהגיע הזמן וליצור חוסר סדר בהתנהלות היומית השוטפת, כך שתצטרכו לעתים להמתין מספר אנשים עד שניתן יהיה להכניס אתכם במידה ואיחרתם את התור שלכם. לעתים גם תגיעו בזמן, ואפילו לפני הזמן, ותגלו שתצטרכו להמתין מעט עד הפגישה עם הווטרינר. זכרו כי זה יכול להיות כיוון שחיות מחמד שהיו לפניכם בתור נאלצו לקבל טיפול מסור כפי שהייתם רוצים לקבל עבור חיית המחמד שלכם, וייתכן והיה מקרה חירום שלא הייתם שם כדי להיות מודעים אליו. שמרו על סבלנות ואווירה טובה והצוות המקצועית יעשה כל מה שהוא יכול להעניק את השירות הטוב ביותר לכולם תוך שמירה על זמני התורים ככל שניתן.

הרחבת הפעילות עם המרכז:

פעילות עם מרכז וטרינרי יכולה להיות הרבה מעבר לטיפולים רפואיים בלבד. במידה והמרכז שאתם חברים בו מציע גם מוצרים לרכישה למשל או אפילו מוכר מזון לחיית המחמד שלכם, תוכלו לרכוש מוצרים אלו ישירות מהמרכז הווטרינרי שאתם חברים בו מה שיתרום למעקב שוטף טוב יותר אחר חיית המחמד שלכם, התזונה שלה ואורח חייה. כמובן שתוכלו להתייעץ עם הווטרינר שלכם גם בנושא התזונה והאילוף של חיית המחמד שלכם, ולגבי הטיפולים השוטפים בה.

המרכז הווטרינרי שלכם – היו חברים ב”מחמדי”:

אצלנו במחמדים תוכלו להיות ידידים, חברים או אפילו נאמנים. אנו אוהבים את כולכם, בין אם אתם חברים במועדון שלנו ובין אם לא, ונעשה הכול כדי לדאוג לחיית המחמד שלכם בצורה הטובה ביותר. על מנת להקל על ציבור לקוחותינו, השקנו מסלולי חברות במרכז “מחמדי” שלנו המותנית כמובן בבדיקת רופא ותקופת אכשרה של חודשיים לכל המסלולים. במסגרת החברות במרכז תוכלו לשלם עלות חודשית סמלית ולזכות במגוון הטבות משמעותיות, בין היתר: הנחה על רכישת מזון לחיית המחמד שלכם, חיסונים מסוגים מסוימים ללא עלות, בדיקת רופא בהנחה/ללא עלות (בהתאם למסלול שלכם), טיפול מונע של תולעת הפארק בהנחה/ללא עלות (בהתאם למסלול), הנחות על טיפולים רפואיים שונים, הנחות על עיקור/סירוס, הנחות על צילומי רנטגן, בדיקות דם, טיפולי שיניים ובהתאם למסלול גם על טיפולי וניתוחי מומחים. רוצים להירשם לחברות המועדון שלנו במחמדי? תוכלו לעשות זאת באתר או דרך הטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.