תרופות לחיות מחמד

תרופות לחיות מחמד לעומת תרופות לבני אדם – מתי כן ומתי לא

לא סתם אנשים אומרים “העיקר הבריאות”. הדבר החשוב ביותר עבור כולנו הוא שאנחנו ובני המשפחה שלנו נהיה בריאים, ונוכל לתפקד כמו שצריך. רואים את זה בעיקר בעת מחלה של בן משפחה, אז פתאום כל הצרות האחרות מתגמדות ונעלמות ואנחנו עושים הכול בכדי לדאוג להחלמה מהירה ומלאה. בכל אופן – הדרך שבה משתמשים כיום בכדי להקל ולמגר מחלות אצל בני האדם היא באמצעות נטילת תרופות. המדע בשילוב הטכנולוגיה המתקדמת עובדים כל העת בניסיון לפתח עוד ועוד תרופות אשר יסייעו לאנשים לעבור את תקופת המחלה שלהם בצורה קלה יותר, ולמגר את המחלה מהגוף בצורה המהירה והיעילה ביותר. בדיוק כפי שבני אדם נזקקים לעיתים לתרופות, כך גם בעלי חיים נזקקים לעיתים לשימוש עם תרופות בכדי להקל עליהם ולמגר מחלות.

האם זה בטוח לתת תרופות לחיות מחמד?

תרופות לחיות מחמד בדיוק כמו תרופות לבני אדם זה משהו שנותנים רק כאשר אין ברירה אחרת. אף אדם נורמלי לא מחליט ביום בהיר לקחת כמה כדורים או טיפות לארוחת הצהריים. מדובר לעיתים על תרופות אשר מכילות חומרים שעלולים להזיק לגוף האדם ולגרום לו לנזקים, ורק לאחר הערכת סיכון על ידי רופא ניתן לדעת האם התועלת בנטילת התרופה גדולה יותר מאשר הנזק האפשרי. כך גם בבעלי חיים – נטילת תרופה צריכה להיות רק כאשר איש מקצוע – וטרינר מומחה בודק את בעל החיים, ומקבל החלטה מושכלת בנוגע להבאת תרופה לחיית המחמד.

האם בעלי חיים משתמשים עם תרופות של בני אדם?

המחלות של בעלי החיים דומות לעיתים מאוד למחלות הנפוצות אצל בני האדם. למעשה, גם חיות מחמד סובלות לא פעם מבעיות כמו בעיות לב, לחץ דם גבוה, חרדות ואפילו סרטן, אולם, חשוב לדעת שלהשתמש עם תרופות של בני אדם עבור חיות מחמד זהו רעיון גרוע. בעלי החיים שונים מאיתנו בלא מעט דברים, ועל כן התרופות שהם מקבלים במידת הצורך צריכות להיות מתאימות ועל פי המלצתו של וטרינר מומחה בלבד. אז את הכדורים לחרדות או לחץ דם שאתם משתמשים תשאירו גבוה בארון, ולבעלי החיים תתנו את מה שמתאים להם.

כיצד רוכשים תרופות לבעלי חיים?

לאחר שקיבלתם המלצה רפואית מווטרינר לתת לחיית המחמד שלכם תרופה, תוכלו לעשות זאת באמצעות רכישה במכון לרפואת בעלי חיים. אמנם, כיום ניתן לרכוש תרופות לחיות מחמד גם באמצעות חנויות אונליין אשר מספקת מגוון תרופות לבעלי חיים. אמנם, במקרה שכזה חשוב מאוד לוודא שאתם רוכשים את התרופה הנכונה, ולא חלילה משהו אחר שיכול להזיק לחיית המחמד שלכם.

כיצד מביאים לחיית המחמד את התרופה?

לא פעם חיית המחמד שלכם לא תשמח לקבל את הדבר המוזר שאתם רוצים להאכיל אותה, ותנסה להתנגד. חשוב מאוד (באם אין המלצה רפואית אחרת) שלא לערבב את התרופה באוכל בכדי שבעל החיים לא יראה אותה ויסכים לקחת אותה, משום שבעל החיים עשוי לזהות זאת ולאכול רק את האוכל מבלי שתדעו, מבלי שייקח כלל את התרופה. הדבר החשוב ביותר הוא לעשות את הפעולה בצורה רגועה ותוך מתן אהבה לחיית המחמד, בכדי שיקבלו זאת בצורה רגועה ויבינו שזה לטובתם.

היכן מתייעצים אודות נטילת תרופות לחיות מחמד?

בדיוק כפי שכאשר אנחנו זקוקים לטיפול רפואי אנחנו מבררים על המקום הטוב ביותר עבור הטיפול, גם כך כדאי לעשות כאשר מדובר על חיית המחמד שלכם. טיפול רפואי נכון מאנשי מקצוע מעולים ימנע מחיית המחמד שלכם כאב וסבל מיותר, ויאפשר להם להחלים בצורה המהירה ביותר. מקום מקצועי בעל שם בטיפול בחיות מחמד הוא המרכז הרפואי מחמדי לבעלי חיים בעיר מודיעין, אשר מחזיק באנשי המקצוע מהטובים ביותר בתחום. במרכז הרפואי מחמדי תוכלו לקבל את מגוון השירותים המקיף ביותר עבור בעלי החיים, מחיסונים ובדיקות שגרתיות, ועד טיפול באירועים מורכבים הקיימים אצל בעלי החיים. ולכן, אין ספק שהמקום הטוב ביותר עבור טיפול במחלות וקבלה ייעוץ אודות תרופות לבעלי חיים הוא אצל אנשי המקצוע של מחמדי. אנשים שדואגים לחיית המחמד שלהם ועושים הכול בשבילה, מגיעים למרכז הרפואי מכל קצוות הארץ במטרה להעניק לחיית המחמד שלהם את הטיפול הטוב ביותר ואת התרופות המתאימות ביותר עבור המצב הרפואי שבו הם נמצאים.

x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.